Je account beheren

Een zorgorganisatie heeft minstens één account om toegang te krijgen tot het platform van CareSquare. Om een goede werking van het platform te verzekeren is het belangrijk dat alle gegevens in jullie account correct en actueel zijn. 

Elk account van een zorgorganisatie heeft volgende gegevens:

  • E-mailadres: Op dit e-mailadres ontvang je alle communicatie en heb je nodig om toegang te krijgen tot het platform.
  • Voornaam & Naam
  • Wachtwoord

Een zorgorganisatie heeft steeds volgende gegevens:

  • De naam van de organisatie
  • Het type van de organisatie (bv: Algemeen ziekenhuis, woonzorgcentrum,..)
  • Telefoonnummer: Op dit nummer zal er voor praktische zaken contact genomen worden.
  • E-mailadres: Het algemeen e-mailadres van de organisatie.
  • Facturatiegegevens waaronder het ondernemingsnummer, e-mailadres waar facturen naartoe gestuurd mogen worden en adres.

Het is mogelijk dat sommige gegevens niet te wijzigen zijn. Neem contact met ons op indien er bepaalde gegevens niet (meer) correct zijn.

Lees meer over Teamleden uitnodigen