We belonen graag freelancers voor hun engagement en verantwoordelijkheidszin. Via ons beoordelingssysteem kunnen zorgorganisaties een beoordeling geven aan freelancers na het uitvoeren van een opdracht. Dit als blijk van waardering voor hun inzet.
Deze beoordelingen zijn toegankelijk voor andere zorgorganisaties wanneer je een opdracht bij hen aanvraagt. Zo geven zorginstellingen elkaar het vertrouwen dat een eventuele samenwerking met jou zeker goed zal verlopen.
Wat je moet weten over beoordelingen
Het gebruik van beoordelingen is een goeie manier om kwaliteit en vertrouwen op CareSquare te waarborgen. Lees hieronder hoe het precies werkt.
- Zorgorganisatie kunnen een beoordeling geven op een schaal van 1 tot 5 en kunnen een begeleidende tekst schrijven.
- Bij een beoordeling lager dan 4, moeten ze deze beoordeling in de tekst verduidelijken.
- Elke zorgorganisatie kan slechts één keer per maand een beoordeling geven, ook al heb je er meerdere shiften uitgevoerd.
- Wanneer er voldoende beoordelingen zijn bij verschillende zorgorganisaties zal een gemiddelde beoordeling verschijnen op je profiel. Ben je nog maar net gestart met CareSquare, dan zal je dus nog niet meteen gemiddelde beoordelingen zien.
- Annuleer je een opdracht, dan krijg je automatische een negatieve beoordeling. In sommige gevallen kan je ons verzoeken deze te laten verwijderen.
Wat bij een negatieve beoordeling?
- Een negatieve beoordeling wordt opgenomen in het gemiddelde, maar weegt minder zwaar als je veel positieve beoordelingen hebt.
- Als je denkt dat de reden voor de negatieve beoordeling onterecht is, kun je een verzoek sturen om de beoordeling te schrappen.
- CareSquare volgt negatieve beoordelingen op en kan indien nodig contact opnemen met de freelancer en de zorgorganisatie.